Lukuvuoden varrelta 2021–2022 Kaurialan lukio

KAURIALAN LUKIO 23 STEAM-revontulet ihastuttivat tammikuussa.. STEAM-hankkeesta vierailtiin myös Helsingin XR-Centerissä. Teknologian innovoiva käyttö näkyy myös arjessa jatkuvasti. Lukion kellarikerroksen kaikille avoin VR-teknologian käyttöpaikka oli jatkuvassa käytössä niin pelaamiseen, virtuaalivierailuihin kuin erilaisiin kokeiluihinkin. Oculus-settejä hankittiin myös lisää ja kuvataidetunneilla, tähtitieteen kurssilla, tiedekerhossa sekä kielten opiskelussa on hyödynnetty virtuaalisen ja lisätyn todellisuuden teknologiaa ja tehty siihen liittyviä oppimisympäristökokeiluja. Kooditaidetyöpajan teoksia oli myös mukana musikaalin skenografiassa heijastettuina videoina.

RkJQdWJsaXNoZXIy MzQ2NzUw